نحوه عملکرد دانگل های بی سیم

همان طور که در جریان هستید، با وجود تعداد ساعت کم موظفی هفتگی در عین تعدد امور معاونت فناوری، فرآیند نصب دانگل های بی سیم روی دیتاپرژکتور های دبیرستان انجام شده است، از این رو در این بخش مقدمه ای بر نحوه عملکرد این دانگل ها ارائه می شود.

هدف از تجهیز دیتاپرژکتور ها به دانگل، تسهیل به اشتراک گذاری محتوای الکترونیکی می باشد، بدین ترتیب که همکاران ارجمند دیگر مجبور به استفاده از رایانه قابل حمل یا همان لپ تاپ نبوده و می توانند محتوای آموزشی مورد نظر خود را مستقیما از روی تلفن همراه خود به اشتراک بگذارند.

نحوه عملکرد دانگل های بی سیم

با روشن شدن دیتاپرژکتور های هر کلاس، در صورتیکه دانگل جدا نشده باشد (بعضی از همکاران همچنان استفاده از لپ تاپ را به جای دانگل ترجیح می دهند) صفحه ای مطابق تصویر فوق نمایش داده می شود که امکان انتخاب سیستم عامل تلفن همراه شما را میسر می کند.

  1. همان طور که ملاحظه می کنید، به صورت پیشفرض، سیستم عامل اندروید انتخاب شده است (و امکان اتصال با سیستم عامل ویندوز نیز وجود دارد)، در صورتیکه سیستم عامل مورد استفاده شما اندروید/ویندوز نیست، می توانید با فشردن و استفاده از کلیدی که روی دانگل وجود دارد، حالت را تغییر دهید.
  2. در این مرحله می بایست قابلیت بازتاباندن صفحه تلفن همراه را فعال کنید، در صورتیکه تلفن همراه شما این امکان را ندارد، می توانید با نصب نرم افزار های مربوطه آنرا به تلفن همراه خود بیفزایید.
  3. در تلفن همراه خود، دانگل دیتاپرژکتور را انتخاب کنید تا اتصال برقرار شود.
  4. با خیال راحت استفاده کنید.

تهیه و تنظیم: معاونت فناوری، آقای مهدی مهماندوست

تأییدکننده انتشار: مدیریت نمایندگی کاشمر مؤسسه امام حسین(ع)، آقای علی شهابیان


برچسب
امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 1/20